środa, 27 listopada 2013

Paznokciowy Klub- tydzień 4 i galaxy nails

Pora na kolejną odsłonę w Paznokciowym Klubie- tym razem padło na galaxy nails. Niech no ja się tylko dowiem kto zaproponował to zdobienie! Namęczyłam się nad tym straszliwie, a efekt końcowy wyszedł zupełnie inaczej niż planowałam... Całokształt ogólnie mi się podoba, jednak ni cholery nie przypomina mi to galaxy :P 


 Jeśli dojrzycie gdzieś zapyćkane skórki albo paluchy to udawajcie, że tego nie widzieliście! To było jedno z moich pierwszych strać z gąbeczką i nie wiem czy udało mi sie wszystko doczyścić jak trzeba ;)


Zdjęć jest sporo, bo jak przyszło co do czego to nie mogłam się zdecydować, które z nich wybrać, bo wszystkie wydały mi się beznadziejne...
A tak, a nóż widelec, może gdzieś Wam mignie skrawek galaktyki ;)










Aż się boję co też pojawi się w przyszłym tygodniu...


Spragnionych kosmetycznych recenzji uprzejmie informuję, że tworzą się posty nt masła do ciała, kremu do twarzy i płynu micelarnego. Jak dobrze pójdzie to jutro pojawi się jedna z nich :)



42 komentarze:

  1. Jeju dziewczyny nie wiem jak Wy to robicie,ale wielki szacun:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwsze podejście nie jest źle :) Wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba - może dlatego, że sama tak nie umiem :D
    Próbowałam robić wodne wzorki, ale... wyszłam z tego cała upaćkana. Zabawa była przednia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Ja water marble mam jeszcze przed sobą, ale podejrzewam, że skończę upyciana po łokcie :D

      Usuń
  4. ładnie CI wyszło, a narzekasz :D I nie zdradzę kto zaproponował Galaxy ^^ :P Uchronię pomysłodawczyni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło nieźle, ale galaxy tu nie widzę ;) Mam nadzieję, że będziesz tak chronić każdą z nas :D

      Usuń
  5. Piekne galaxy, wyszlo Ci profesjonalanie :)
    Zaprosilam Cie na moim blogu do pewnej zabawy, jezeli dolaczysz bedzie mi bardzo milo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę wolną chwilkę to zajrzę co tam ciekawego wymyśliłaś :)
      No i naprawdę dziękuję :)

      Usuń
  6. Lakierowy Boże czy ja kiedyś tak będę umiała?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę poćwiczyć, także gąbeczka w dłoń i do roboty! :)

      Usuń
  7. E tam, mi to wygląda na prawdziwe galaxy czemu nie?
    Ja bym tak nie umiała, za nic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobieństwa nie widzę, ale kłócić się nie mam zamiaru ;)
      A spróbowałaś chociaż? U mnie to też było pierwsze podejście do galaxy :P

      Usuń
  8. Widzę galaktykę! I to jaką ładną :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Poczekaj aż zrobię kiedyś drugie podejście! ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie Ci wyszło :D nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci wyszły te galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny międzygalaktyczny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak właśnie! Było warto się trochę pomęczyć, mimo tego, że miało wyjść inaczej ;)

      Usuń
    2. Z ust mi to wyjęłaś! Chociaż sama nie zdecydowałabym się na takie paznokcie, jestem stateczną zwolenniczką klasyki, czyli jednokolorowych lakierów.

      Usuń
    3. Mnie zaczęły jednokolorowe nudzić :)

      Usuń
  14. widziałam już sporo galaxy nails, ale takich jeszcze nie. świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie przypomina jak przypomina?!
    Ładnie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no dobra, niech Wam będzie, że się nie znam i przypomina :P

      Usuń
  16. Fajnie Ci wyszły ja tam widzę galaktykę, szkoda, że są te białe kropki, bez nich wyglądałoby lepiej. Nałożyłaś top coat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po fakcie zauważyłam, że przesadziłam z tymi kropkami :)
      A top coat dałam z lovely ten szybkoschnący, ale w sumie nic nie dał, bo pazury wyglądały dokładnie tak samo przed jego nałożeniem ;)

      Usuń
    2. Ja używam z Essence, ale już niedostępny jest i on dawał taki fajny efekt, że doskonale maskował wszelkie niedociągnięcia czy lekko ruszony lakier. Ale nie przejmuj się moją krytyką- podobają mi się Twoje paznokcie :)

      Usuń
    3. Z Essence ostatnio kupiłam gel-look, ale póki co szału nie robi, myślałam, że będzie o niebo lepszy ;) Co prawda używam go od niedawna i jeszcze mogę zmienić o nim zdanie :D
      A każda konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana :)

      Usuń
  17. A ja do swojego też dałam kropki i bardzo mi się podoba ich wkomponowanie w to mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczki fajnie wyglądają w galaxy o ile nie da się ich za dużo i rozmieści z głową, ja trochę namodziłam za bardzo ;)

      Usuń