czwartek, 12 grudnia 2013

Projekt Kreuj Ciąg Dalszy u Cherry Nails- tydzień 5

Projekty gonią mnie cały czas i całkiem zapomniałam wrzucić poprzednie 'zmalunki paznokciowe'... Wobec tego dzisiaj kolejne zdobienie- tym razem z serii Kreuj Ciąg Dalszy :) To już przedostatnie zdobienie u Cherry Nails i przyznaję się bez bicia, że zupełnie nie mam pomysłu na przyszły tydzień... No, ale teraz przed Wami retro telewizorki ;)


Zdobienie niewątpliwie przykuwało uwagę i wywoływało nieśmiałe uśmiechy na twarzach zerkających na telewizorki. Czyżby odżywały wspomnienia? ;)






Nosiło mi się je całkiem przyjemnie, jednak ich następcy, czyli słodkie pingwinki wygrywają w przebiegach ;)


26 komentarzy:

  1. jakie genialne ; ) takie wzorki zawsze mnie zachwycają, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co przyszło mi na myśl przy inspiracji z prostokątem :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, świetny motyw!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw bierze, że jeszcze się nie natknęłam nigdy na takie zdobienie :)

      Usuń
  3. Takie telewizory można oglądać bez obaw zepsucia wzroku :D
    Genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, telewizorku :) Uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzie dobranoc, pamiętam jak czasem w środku nocy wpatrywałam się w takie paski jako dzieciak ;)

      Usuń
  5. Kolejny świetny pomysł na zdobienie :) Bardzo fajnie wyglądają te telewizorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czas na dobry film hehe fajny pomysł zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie pingwinki górą! :D Ale telewizorki niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze też miałam identyczny pomysł na telewizor ale nie wyszło, za to u Ciebie świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba Twój telewizorek (chyba, że to już było kolejne podejście?) :)

      Usuń