piątek, 6 lutego 2015

Wibo Celebrity Nails- gradient i palmy :)



Tym razem kolejne archiwalne zdobienie, w sam raz na poprawę humoru zimą :) To już chyba ostatnie z odkopanych fotek paznokciowych i w końcu zaczną się pojawiać te aktualniejsze.
Mani przygotowywałam bodajże na Paznokciowy Klub Frambuesy, ale jakoś tak się złożyło, że nie dane mi było sklecić posta i go opublikować (wstyd! wstyd i hańba!).


Bazą do zdobienia jest gradient zrobiony lakierami Wibo z wakacyjnej serii Celebrity Nails. Są one wprost stworzone do robienia wszelakich ombre i gradientów! Do tego mają piękne, żywe, wesołe kolory i świetnie się z nimi współpracuje. Dobra pigmentacja, szybkie schnięcie i niezła trwałość- to jest to, za co je lubię. Motyw palm i ptaszków powstał natomiast przy użyciu czarnego lakieru Mini Miss Selene od Golden Rose i cieniutkiego pędzelka. Niestety w niektórych miejscach top coat rozmazał zdobienie, ale tak to jest jak się człowiek spieszy i nie uważa co robi ;)








Użyte lakiery:
- odżywka Eveline 'maksymalny wzrost paznokci'
- Wibo Celebrity Nails nr1 'neon style'
- Wibo Celebrity Nails nr2 'my charming'
- Wibo Celebrity Nails nr3 'sweet candy'
- Wibo Celebrity Nails nr4 'pinky day'
- Wibo Celebrity Nails nr5 'so classy'
- Golden Rose Mini Miss Selene nr160
- top coat Kwik Kote





17 komentarzy:

  1. Mi gradienty nie wychodzą, nawet nie chce mi się próbować i brudzić skórek, bo to nie dla mnie, niestety D:
    Te palemki i ptaszki ci ładniutko wyszły, a całość jest bardzo wakacyjna i przypomina mi o czasie, w którym nie wysmarkiwałam tryliona chusteczek :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej niż metodą prób i błędów się nie nauczysz ;) Przy swoich pierwszych byłam prawie od stóp do głów wypyciana lakierami, teraz czasem udaje mi się nawet bez zbytniego brudzenia skórek :P Jeszcze trochę i znowu lato będzie! :D

      Usuń
  2. widzę że poczułaś lato;) super klimatowe pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te Twoje archiwalne zdobienia ;) hihihi, piękne a jesli chodzi o rozmazanie (ktorego bym nie zauwazyla gdybys nie napisała) osobiscie uwazam ze dodało charakteru ;* pieknie :* gradient idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? To teraz wszystkie czas zachomikować gdzieś na lapku i wrzucać aktualne latem i jesienią ;) :D
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  4. Świetne kolory, tak jak napisałaś idealne na poprawę humoru zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mani, ja nie mam na takie szaleństwa cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki, takie wakacyjne :) ach, wakacje, lato, plaża...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech...chciałoby się już lata:-)prześliczny gradient

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kolorki z tej serii idealnie ze sobą współgrają :D

      Usuń
  9. Super zdobienie :) tez kiedyś robiłam palemki i ptaszki, to było jedno z moich pierwszych zdobień paznokci i wtedy wyszło mi paskudnie :P ale bardzo lubię ten motyw.
    Seria Celebrity Nails jest bardzo fajna, bardzo ja lubię! Choć najbardziej mi sie podobają w klasycznym ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że to było właśnie moje pierwsze podejście ;) Co się napsioczyłam to moje :)
      W ombre też są świetne, ale mi czegoś ostatnio brakuje przy 'golasach' :)

      Usuń