niedziela, 22 lutego 2015

Niebiesko mi, czyli kwiaty i błyskotki ;)




Coś ostatnio mam słabość do niebieskości na paznokciach. Kiedyś nigdy nie sięgałam po lakiery w tym kolorze, a od jakiegoś czasu pojawia się u mnie często w różnych konfiguracjach i odcieniach. Tym razem chabrowy brokatowy piasek w towarzystwie błękitu i niebieskich kwiatów.



Niebieski Baltic Sand należy do grona moich ulubieńców, pokochałam go od pierwszego spojrzenia i wciąż mnie zachwyca. Wbrew pozorom niewiele jest lakierów, które mi się nie nudzą, i które wciąż podziwiam, za każdym razem, gdy ich użyję.  Ten brokatowy piasek jest jednym z nich.
Mimo upływu czasu wciąż ma idealną konsystencję i świetnie się nim maluje. Ciężko zapyciać sobie nim skórki i  zmywa się go dosyć łatwo, pomimo tego, że ma w sobie mnóstwo migoczących drobinek. Kryje już nieźle przy pierwszej warstwie, ja jednak jak zawsze daję dwie. Schnie szybko, a w sytuacji awaryjnej, gdy coś schrzanimy łatwo to zamaskować (i za to kocham piaski).  Bez szwanku wytrzymuje u mnie 3 dni, potem zaczyna się ścierać na końcówkach, jednak często wystarczy maznąć przy brzegach paznokci, aby cieszyć się nim przez kolejne 2 dni. Dlatego też często gości na moich paznokciach latem, kiedy każda wolna chwila jest na wagę złota. ;)


Błękit to MIYO mini drops. Ma dobrą pigmentację, kryje już przy dwóch warstwach i nie smuży. Schnie szybko i jest dosyć trwały. Tym razem w duecie ze złotą mgiełką 'glitzy gold' z serii Nailed it!. 








Niebieskie róże to całopaznokciowe naklejki wodne, które zamawiałam w sklepie Born Pretty Store. Możecie znaleźć je tutaj albo spróbować swojego szczęścia i zamówić Lucky Bag zawierający 2 arkusze naklejek wodnych (tak ja zrobiłam i poniżej możecie zobaczyć co mi się trafiło).
Z naklejkami całopaznokciowymi miałam styczność po raz pierwszy, ale mimo moich obaw wszystko poszło szybko i sprawnie. Świetna sprawa jeśli nie mamy czasu na bawienie się, a zależy nam na efektownym manicure.




Użyte lakiery:
- odżywka Sally Hansen nailgrowth miracle
- Lovely Baltic Sand nr6
- My secret nr144 'vanilla' (baza pod naklejki)
- MIYO mini drops nr157 'blue'
- MIYO Nailed it! nr03 'glitzy gold'
- top coat Kwik Kote




P.S. Jakbyście robili zakupy w Born Pretty Store to pamiętajcie, że teraz mam już dla Was kod rabatowy ;)


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może Ci kopsnę jakieś naklejki jak będziesz grzeczna ;) :*

      Usuń
  2. Ładny ten Baltic Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie :) A ten piasek rzeczywiście bardzo ładny, ja zawsze jednak jakieś ale znajdywałam, żeby go nie kupić :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mani :) Jestem z tych zakochanych w niebieskim lakierach, więc tym bardziej BARDZO mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czemu, ale nigdy ich nie lubiłam, teraz muszę się przekonać do żółtego i pomarańczowego ;)

      Usuń
  5. Osobiście nie przepadam za niebieskim, ale na Twoich paznokciach prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę :) Może jednak z czasem przekonasz się do niebieskości jak ja ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wygląda całokształt zdobienia - kolory dopasowane. Podobają mi się te naklejki ;-) Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze takie z jasnymi różami, pewnie za jakiś czas je wykorzystam :)

      Usuń
  7. Ten błękitny dropsik jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię niebieskości na paznokciach ;) całość bardzo ładna , dropsik z mgiełką wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam mgiełki, chyba zawsze fajnie wyglądają :D

      Usuń
  9. naklejki wyglądają świetnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Też bardzo lubię lakiery Lovely, mam jeden Baltic Sand ale rzadko maluję paznokcie na błękitno, więc sobie leży ;) Nigdy nie używałam naklejek, ale kuszą, oj kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niebieskości chyba trzeba 'dojrzeć' ;) Ja długo omijałam niebieskie lakiery szerokim łukiem :D
      A naklejki koniecznie wypróbuj- świetna rzecz!

      Usuń