środa, 25 lutego 2015

Soczysty róż Virtual i sreberko NYC :)



Już myślałam, że koniec z zaległymi zdobieniami, a tu niespodzianka- znalazłam jeszcze jedno! Dla odmiany teraz czas na różowo-srebrny duet. Nie do końca wyszło tak jak planowałam, ale tragedii nie ma, więc mogę Wam pokazać ;)




Dawno nie zachwalałam tutaj lakierów Virtual z serii FASHIONmania, więc w ramach przypomnienia- uwielbiam je! Świetna konsystencja, genialne krycie (najczęściej już przy pierwszej warstwie) i ekspresowe schnięcie. Lakiery Virtuala pokochałam kiedy jeszcze nie używałam top coatów przyspieszających schnięcie, więc myślę, że tym bardziej zasługują na uwagę. Wygodny pędzelek pozwala na precyzyjne pomalowanie. Tego różowego gagatka mam już od dawna (kupiony na wyprzedaży Biedronkowej za niespełna 2 złocisze jakieś 2 lata temu), a wciąż ma idealną konsystencję i mam wrażenie, że wcale go nie ubywa z buteleczki. 
Srebro to NYC 'Platinum Card' od Eweliny i wciąż się zastanawiam jak mogła się z nim rozstać bez żalu ;) Jest to ładnie mieniące się sreberko, z którym przyjemnie się współpracuje. 


Zdobienie na kciuku oraz palcu serdecznym powstało przy pomocy cieniutkich tasiemek, natomiast na palcu środkowym niezbyt udane saran wrap ;) Malutkie srebrne ćwieki kupiłam kiedyś na allegro.






Użyte lakiery:
- odżywka Sally Hansen 'nailgrowth miracle'
- Virtual FASHIONmania (niestety bez numerka, ale obstawiam, że jest to nr188 'forever')
- NYC New York Color nr150 'Platinum Card'
- top coat Kwik Kote

8 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, trochę kojarzy mi się z moim zdobieniem walentynkowym:)a ten róż przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych różowych lakierów :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie kryjące sreberko, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne Ci wyszły ;)! masz bardzo ładny kształt paznokci. Może znajdziesz chwilę żeby wziąć udział w moim projekcie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :* Niczego nie obiecuję, bo z czasem u mnie różnie bywa, ale zaraz lecę zobaczyć co tam ciekawego wymyśliłaś :)

      Usuń
  4. Świetne te srebrne pasy! Nigdy nie udało mi się takich zrobić, choć bardzo chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń