piątek, 10 maja 2013

Wróciłam...


Kochani, na wstępie chciałabym Was najmocniej przeprosić, że opuściłam Was tak bez słowa na prawie 2 tygodnie. Mam nadzieję, że cierpliwie czekaliście i mi wybaczycie... ;)

Jak Wam minęła majówka? U nas trochę zwariowanie- 2 imprezy urodzinowe Zu (z czego jedna na 12 osób), 2 wypady Gucia na ryby, 2 działkowe rodzinne wypady- i po prostu przepadłam... Jakoś nie mogłam się ogarnąć po tym majówkowym szaleństwie i dopiero teraz wszystko zaczyna wracać do normy :)
Jeszcze do tego przez prawie tydzień internet szalał i działał sobie jak chciał- był minutę, potem znikał na pięć. I co zabierałam się za pisanie to dochodziłam do wniosku, że to nie ma najmniejszego sensu, bo prędzej mnie szlag trafi niż uda mi się jakąś notkę zamieścić ;) Teraz już jestem i powoli zaczynam nadrabiać wszystkie blogowe zaległości :)



Pamiętacie jak chwaliłam się Wam, że wygrałam niespodziankę w Candy u Andzi? Wczoraj wyjęłam ze skrzynki kopertę z przesyłką od Niej, a w środku same wspaniałości! Dziękuję Jej pięknie :*
A oto co ujrzałam po rozpakowaniu koperty :)



Przepiękne wstążeczki w wiosennych kolorach

Urocze spinacze w kształcie serc, które mnie urzekły :) 

 I cala masa innych rzeczy, które przydadzą się przy scrapbookingu :)









A Wam co najbardziej przypadło do gustu? :)
Ja póki co znikam, ale później postaram się jeszcze Wam pokazać co wczoraj upolowałam w Biedronce ;)




3 komentarze:

  1. tak naprawde to wszystko przypadło mi do gustu lubię takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wózeczki rewelacja, oraz ten piękny pejzaż z ostatniego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń