poniedziałek, 22 lipca 2013

Liebster Blog Award raz jeszcze :)



Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award, tym razem to sprawka Poli :)
Pięknie dziękuję za wyróżnienie i ciekawych zapraszam do poczytania odpowiedzi...

Zasady, a także poprzednie pytania, odpowiedzi oraz nominacje znajdziecie TUTAJ :)


1. Wymarzone miejsce na podróż ?
Marzy mi się wycieczka do Japonii, oj marzy... Chociaż nie ukrywam, że jakimiś tropikami z niesamowitymi plażami też bym nie pogardziła :)

2. Ulubiona książka?
Od zawsze i na zawsze- Kubuś Puchatek! 

3. Twój wymarzony zawód ?
Kiedyś rzekłabym policjantka bądź lekarka, ale wiadomo, że życie weryfikuje te dziecięce marzenia :P Teraz dałabym chyba wszystko za to żeby mieć swoją knajpkę i raczyć wszystkich pysznym jedzonkiem i cudnymi słodkościami :)

4. Co nosisz w torebce?
Łatwiej byłoby mi napisać czego nie noszę ;) W mojej torebce znajdzie się chyba wszystko :)

5. Czego najczęściej słuchasz?

Wiecznie paplającej Zu ;) 
A tak na poważnie to wszystkiego po trochu, chociaż chyba rock najczęściej u nas leci :)

6. Kawa czy herbata?

Oj, cholernie ciężkie pytanie... Dzień bez kawy jest dla mnie dniem straconym, a herbatę (szczególnie zieloną) piję litrami...

7. Ulubiony kwiat ?
Lilie i storczyki- inne kwiaty mogłyby dla mnie nie istnieć :)

8. Czy masz swoją popisową potrawę? Jeśli tak to jaką ?
O rany... Lubię gotować, lubię piec, ale popisowe danie?... Nie mam pojęcia... Chyba trzeba by było zapytać o to raczej osoby z mojego otoczenia ;)

9. Ulubiona pora roku?

Wiosna! Lato! No i piękna złota jesień! W sumie lubię wszystkie, ale zimę najmniej, bo jestem strasznym zmarźluchem ;)

10. Twój znak zodiaku?

Ryby

11. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Zawsze chciałam umieć francuski, w sumie sama nie wiem dlaczego :)



Tym razem nie nominuję kolejnych blogów, ale to tylko dlatego, że niestety nie mam teraz zbytnio czasu na buszowanie w necie i szukanie kogo warto by wyróżnić. Postaram się to nadrobić za jakiś czas :)


A tymczasem przepraszam, że opuściłam Was na tak długo bez żadnego uprzedzenia, ale wypadł nam kilkudniowy spontaniczny wypad nad jezioro, potem Gucio wyjechał i nie miałam możliwości napisania czegokolwiek (tak, tak, dalej bez swojego laptopa jestem.... :(
Na dniach postaram się nadrobić zaległości, więc możecie oczekiwać kilku nowych postów :)
Jednocześnie witam bardzo serdecznie nowe osoby, które do mnie zawitały i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)


Do usłyszenia Robaczki! 


10 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :) Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nominacji:)jestem u Ciebie pierwszy raz:)a juz nie dlugo będziemy mialy okazje się poznac :)pozdrawiam serdecznie Aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać spotkania :) Blogowe Babeczki w akcji ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, dzięki wielkie :)
      Przegląd w kosmetykach już zrobiony, na dniach pojawi się TAG i u mnie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam zieloną herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń