poniedziałek, 2 marca 2015

Ogniste mani, czyli projekt Cztery Żywioły ;)



Delikatnie mówiąc chyba oszalałam, że znowu podjęłam się uczestnictwa w dwóch projektach paznokciowych jednocześnie ;) Jeden już znacie z ostatniego muzycznego mani, drugi to "Cztery żywioły" u Joanny. Jeśli ktoś z Was miałby ochotę się przyłączyć to zapraszamy do zabawy! :)


Jak widzicie, żywioł do zmalowania w pierwszym tygodniu to ogień. Ogniste płomienie miały się prezentować trochę inaczej, jednak w trakcie okazało się, że mój bazowy żółty lakier jest jednak odrobinę za ciemny i już nie chciałam kombinować.


Dopiero na fotkach zobaczyłam parę niedociągnięć i niedoróbek, ale na szczęście na żywo nie rzucało się to w oczy. Mani z pewnością przyciąga wzrok za sprawą intensywnych kolorów i o to mi chodziło. :) 








Użyte lakiery:
- Joko odżywka szybkiego reagowania 'bomba witaminowa'
- Golden Rose Miss Selene Mini i nr218
- Colour Alike nr165 'żar tropików'
- Colour Alike nr453 'marchewkowe pole'
- Colour Alike nr454 'czerwony jak cegła'
- Colour Alike nr499 'stary browar'
- Eveline Colour Show nr574
- Editt Cosmetics VIP Lady
- top coat Kwik Kote



18 komentarzy:

  1. super to zrobiłaś! i te iskry z brokatu :D no cud miód, genialny ogień :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajnie ;D Od razu cieplej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobienie :) aż parzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ogniste:-)pasowałoby do okładki jakiejś płyty i podpis fire of the dance czy coś w tym stylu:-)super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Mi cały czas chodziła po głowie piosenka 'girl on fire' tylko ze zmienionym tekstem :) My nail is on fire ;)

      Usuń
  5. No piękne masz te paznokcie... Tylko pozazdrościć!
    Zaszalałaś z tym ogniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Czyli moje połamane paznokcie to znowu Twoja sprawka! Shame on you! ;) :)

      Usuń
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa paznokcie Ci płoną! ;)
    Boskie Paprykensiku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wody! Dajcie wody bo się pali ! ;) hihi nie da się przejść obojętnie obok takiego płomiennego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Olga chyba dzwoniła po pomoc strażaków ;)

      Usuń
  8. świetny mani *_*

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie, najważniejsze jest to, że rzucają się w oczy! :) Uwielbiam takie pazurki :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie http://myybooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń