środa, 19 marca 2014

Ikat nails- tydzień 17 w Paznokciowym Klubie :)

Pamiętacie jeszcze o Paznokciowym Klubie Frambuesy? Zabawa w zdobienie paznokci jeszcze się nie skończyła :) Ja co prawda ostatnie tygodnie musiałam sobie odpuścić, ale teraz znowu pilnie ćwiczę z Dziewczynami :)



Zdobienie na ten tydzień to Ikat Nails- swoją drogą nie miałam pojęcia, że taka jest jego nazwa ;)



Jako, że wiosna coś uciekła to postawiłam na soczyste, żywe kolory. Mam nadzieję, że się spodoba ;)


Główną bazą tego zdobienia były jedne z moich ulubionych lakierów- FASHIONmania z Virtuala. Intensywne kolory i świetne krycie to jest to, za co je kocham.



Od tego się zaczęło- na paznokciach widzicie jedną warstwę w świetle dziennym. Jest moc! :)

Teraz zaczęła się zabawa... 
 Ikat gościł na moich pazurkach po raz pierwszy i wydaje mi się, że jak na debiut tego zdobienia chyba jest całkiem nieźle :)




Oczywiście z międzyczasie pogoda się popsuła, słońce schowało się za deszczowymi chmurami i miałam nie lada kłopot z obfotografowaniem...





Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie sknociła- całkiem zapomniałam o czarnym wykończeniu wewnątrz- przypomniałam sobie o tym jakieś 2-3 godziny po nałożeniu topu, więc uznałam, że tym razem sobie już odpuszczę domalowywanie ;)

Jak widzicie moje paznokcie to w dalszym ciągu króciaki, ale chyba już najwyższy czas zacząć je ponownie zapuszczać :)





38 komentarzy:

  1. Ładnie Ci poszło :) Też zrobię ikata, strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Widziałam Twojego- podobne kolory chciałam na początku dawać u siebie ;)

      Usuń
  2. Nie jest całkiem nieźle tylko jest przepięknie !!Kolorki są mega i też mam ochotę na takie, przy tej pochmurnej i nijakiej pogodzie :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kochana, tyle tygodni opuściłam, że teraz muszę się starać podwójnie, aby Was dogonić ;)

      Usuń
  3. Wygląda to przepięknie ♥ Lepiej niż moje serduszka. :D
    A jak Ty to zrobiłaś? :) Jakoś patyczkami, pędzelkami? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienić się zacznę! :*
      Pytasz pewnie o czarny? To lakier do zdobień z tym cienkim pędzelkiem :) Chociaż jak tak teraz myślę, to wykałaczką pewnie mogłoby być mi trochę wygodniej ;)

      Usuń
    2. Tak, pytam o czarny. :)
      Zapamiętam - pewnie się przyda na przyszłość. :)
      Dziękuję za odpowiedź. :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mocno energetycznie i wiosennie! :)

      Usuń
  5. boskie pazurki :)
    nieco krzykliwe, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością zwracają uwagę i przykuwają spojrzenia :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo spodobał :) Miało to być zdobienie tylko na potrzeby Klubu i od razu zmywane, ale tak mi przydało do gustu, że do tej pory gości na moich pazurkach :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie Ci to wyszło ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholernie miłe uczucie wiedzieć, że tak Wam się podoba :D

      Usuń
  8. ja to nie mam cierpliwosci do robie ia takich rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tutaj kolorowo, paznokcie w sam raz na pierwsze dni wiosny. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że taka kolorystyka na wiosnę w sam raz! :)

      Usuń
  10. Kurczę ale Ty masz świetne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Paznokciowy Klub Frambuesy nie wpadłabym nawet na to, żeby zmalować coś takiego :)

      Usuń
  11. Debiut uważam za istne dzieło :) Wygląda genialnie ;) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i zacznę się czerwienić ;)

      Usuń
  12. Pięknie! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie. Z okazji urodzin WIELKIE ROZDANIE, wybierasz co wygrywasz - może się skusisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za cynk :) Zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  13. Super! Też tak chcę umieć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz możemy się zamieniać swoimi umiejętnościami co jakiś czas, ja z chęcią posiadłabym Twój talent do makijaży :D

      Usuń
  14. Ikat ha ha no nie źle nie wiedziałam ze typy zdobien maja tez takie nazwy hehe....a co do wzoru ładny aczkolwiek nie dla mnie zupełnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też nie wiedziałam :)

      Usuń